Forum www.academykonohagakure.fora.pl
Forum bloga www.academy-konoha-gakure.blog.onet.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

zobaczymy jak to bedzie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.academykonohagakure.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 703
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 13:33, 10 Kwi 2014    Temat postu: zobaczymy jak to bedzie

Szampony i od┼╝ywki najlepiej stosowa─ç z tej samej firmy/serii i zmienia─ç je co jakie┼Ť 2-3 miesi─ůce z innymi, i tak w k├│┼éko.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam wszystkich. Chyba takie zauroczenie , pomimo tego , ┼╝e jest jaki┼Ť tam niedosyt jest o wieleeeee lepsze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nigdy ale to nigdy nie poszed┼é bym do JLD obcinanie maszynka to jakies nie porozumienie, bo fryzjer obcina nozyczkami po to sa stworzone i tylko wtedy masz pewnosc ze fryzura bedzie sie ukladac, mam juz dosc poprawianie jakies cha┼éy kt├│r─ů oni robia na klientkach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podnosze temat moze wreszcie padnie zlota 10 [link widoczny dla zalogowanych] Szczescie, ze wciaz slonce swieci
Czesc! No to wko┼äcu watek od┼╝y┼é...o rozpisk─Ö zapomnia┼éam si─Ö zapyta─ç na ostaniej wizycie...ale dzi─Öki wielkie jesienna mamo - rozja┼Ťni┼éa┼Ť mi w g┼éowie, po woli chyba czas si─Ö pakowa─ç Mam nadzieje,ze nied┼éugo, a Tobie radze uzbroi─ç si─Ö w cierpliwo┼Ťc. ????dziewczyny piszcie jak sobie dajecie rade jak wasze sukcesy i samopoczucie??? Zosta┼éam lojalnie uprzedzona, ┼╝e w zale┼╝nosci od w┼éos├│w te najbardziej zniszczone trzeba bedzie ┼Ťci─ů─ç - moze nawet na kr├│tko. [link widoczny dla zalogowanych]
a poza tym na prawd─Ö nie wydaje mi si─Ö, ┼╝e mam jakie┼Ť mega wady, kt├│re by mi si─Ö ┼Ťrednio skomplikowan─ů prac─Ö utrudni┼éy znacznie. jeszce mam 2 pytania: ja 24 lipca zaczynam 3 dni├│wk─Ö w CO w Wawie wiec jest ok. To ju┼╝ 5ty dzie┼ä u mnie. podobno stany depresyjne, wolna przemiana materii....Co jeszcze? Sko┼äczy┼éam te┼╝ z wynikiem dobrym Politechnik─Ö wi─Öc czy obni┼╝a ta dieta intelekt nie s─ůdz─Ö...
kobietki z tusz─ů sa b.sympatyczne po pierwsze,po drugie jesli tylko zapragniesz schudnac dasz rad─Ö ,byla tu na forum dziewczyna ktora startujac z podobnej wagi gubila w pierwszych miesiacach po 10 kg i po pol roku z kopicuszka stala sie ksiezniczka wazaca 54kg wszystko tak naprawde zalezy do Ciebie,konsultacja u lekarza na pewno sie przyda ,ale samozaparcie i dyscyplina w zupelnosci wystarcza,powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Goraco polecam wszystkim loczk─ů szampon i od┼╝ywke z nivea.
Dla mnie to cała wyprawa do DUZEGO miasta masakra z tymi biustami

ja mam ze starymi taak samo jak KLAUDUSIA...co prawda moja mama juz nawet to zaakceptowala ale pojawil sie problem ktory istnieje od zawsze TATUS on sie na pewno nie zgodzi i obawam sie ze jakby zobaczyl ten kolczyk to by mi go wyrwal...mama tez powiedziala jak bedziesz miala 18 lat to zrobisz co chcesz..tylko ja mam 14 lat i kolczyk chce teraza a nie za 4 lata!!!!pozdro :*
[link widoczny dla zalogowanych]
jak wszedzie choc tu teraz to brud i Rumunow masaaaaaaaaaa Ps.Klapeczko matury poszły calkiem dobrze, dziekuje ja za wszystko!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam kosmetyczk─Ö Ani─Ö w salonie Matrix w Bytomiu, wykona┼éa mi makija┼╝ pernamentny za niewielkie pieni─ůdze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

3. [link widoczny dla zalogowanych] Zobaczysz za rok b─Ödzie pro┼Ťciej!
Mieszkam w Toronto od 10 lat ( ja nie moge sama uwierzyc ze juz tak dlugo). Wg niego mia┼éa┼Ť ostatnie dni p┼éodne. ok pozdro pa Witaj Daga! Na co dzie┼ä uk┼éadam je u┼╝ywaj─ůc dyfuzora i ┼╝elu Shockwaves, tego zielonego. [link widoczny dla zalogowanych]
Zachęcam Cię jeszcze raz do wzięcia udziału w tym wspaniałym planie czy to możliwe, czy raczej tak się odpycha? rewelacyjne gatunkowo rzeczy sa w Solarze, minus - trzeba je prac w rekach, cos za cos Ci to macie jakies doswiadczenia w tym temacie? mam guzki rozlane po calej tarczycy dzieki pani ginekolog bo 2 lata temu urodzilam malego silami natury . ja rodzilam 4 lata temu na zamenhofa i naprawde jestem zadowolona, teraz kiedy uda nam sie znowu zaciazyc nawet sie nie bede zastanawiac ze porod tylko na zamenhofa u dr.
Podobno trwaj─ů ju┼╝ rozmowy z Mandaryn─ů i Dod─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja moze nie bede pisala o najlepszych i najgorszych salonach, bo mieszkam w malej miescinie gdzie sa moze takie ze 2 wiec nie ma po co pisac
[link widoczny dla zalogowanych]
Cze┼Ť─ç.
Jak dla mnie jest tam super, tylko ze najgorsze to wyjsc z domu,bo samej mi sie nie chce (mimo ze mam 5 min drogi) Jeszcze ta kiepska pogoda-masakra
Fryzjerki pewnie od tego czasu się zmieniły wizualnie, ale jak pamiętam to jedna z nich, chyba Marcelina miała bardzo długie czarne włosy, niska i szczuplutka).
[link widoczny dla zalogowanych]
Lepsze jeziorko ni┼╝ Tesco
[link widoczny dla zalogowanych]

Grafitowy mlask,
[link widoczny dla zalogowanych]
otco ja wiem ile to kosztuje bezpo┼Ťrednio od doc.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadziej─Ö,┼╝e to jednak troch─Ö wam pomo┼╝e,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety obawiam sie ze dostrzykiwanie to koszt ca┼éej nowej ampu┼éki, ewentualnie w zale┼╝no┼Ťci od materia┼éu 0,5 ml jesli jest tak pakowane. [link widoczny dla zalogowanych] nie wiem co wy w nim widzicie mozesz mi wyjasnic co on ma w sobie takiego?
P├│┼║niej lepiej jednak wag─Ö odstawi─ç, bo mo┼╝e rozczarowa─ç - chudnie si─Ö po 200, max 300 gram├│w na dzie┼ä. Wystarczy kilka miesi─Öcy kuracji i efekt b─Ödzie ca┼ékiem niez┼éy i trwa┼éy. [link widoczny dla zalogowanych] trzymaj sie dziewczyno mocno,nawet nie wiesz jak ci─Ö rozumiem,m├│j zaproponowa┼é zebym sie wyprowadzi┼éa bo si─Ö zakocha┼é,pojecha┼éam do matki przemy┼Ťle─ç temat a ta urw nie patrz─ůc na dzieci wprowadzi┼éa sie do na s do domu,po trzech miesi─ůcach gdy nie jad┼éam nie spa┼éam i w og├│le ma┼éo co pami─Ötam z tamtego okresu zasklamla┼é,┼╝e to by┼é b┼é─ůd,pomy┼éka,sterydy...mieszkamy razem i jest dobrze ale czasami jak patrze na niego to taka furia mnie ogarnia..nawet pisz─ůc zacz─Ö┼éo mnie telepa─ç Nie chce by mi tu ktos pisa┼éa jaka jestem piekna skoro mnie nikt na oczy nie widzia┼é, ale jak mi kto┼Ť pisze, ┼╝e ma schudn─ůc by cz┼éowieka przypominac....no comments [link widoczny dla zalogowanych]
Ah i dodam ze w 2002 roku urodzilam zdrowe dziecko ehhh.... duran duran-come undone o mmmamo wspolczuj─Ö... Wybacz ROR ale z tego co obserwuj─Ö to chyba wszystkie kobiety w ci─ů┼╝y nie pracuj─ů bo pracodawc├│w nie sta─ç na stwarzanie miejsc pracy dla ci─Ö┼╝arnych Moje wszystkie znajome tak sobie w┼éa┼Ťnie planuj─ů ┼╝ycie by w spokoju wychowa─ç dzieci Z naukowego punktu nie mam poj─Öcia czym to jest spowodowane, ale moze byc tak ze bedziesz teraz tracisz bardzo powoli bo wreszcie spala sie tluszcz, byc moze musisz tez zmijsszyc ilosc bialka. planuj─ůc tegoroczne wydatki wyjazdowe pomysla┼éam, a dlaczego nie wlasnie Turcja?
he he ja od jakiego┼Ť czasu w lumpeksie i nie przypuszcza┼éam,┼╝e takie fajne ciuchy b─Öd─Ö tam znajdowa─ç i ze wzgl─Ödu na cene mo┼╝na czesto wymieniac
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wolno absolutnie je┼Ť─ç:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Warto po piaskowaniu zrobi─ç fluoryzacje kontaktow─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
I w gardle drapie cosik tak po bokach.
S─ů cale serie do r├│┼╝nych potrzeb.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej dziewczyny, ja tez mam problem.
[link widoczny dla zalogowanych]

W koncu po ok 4 dniach spilowalam bo mialam totalnie dosc. [link widoczny dla zalogowanych] Dla koneser├│w i prawdziwych ─çwiczaczy polecam si─Ö rozejrze─ç za czym┼Ť lepszym i dro┼╝szym ni┼╝ najtanszy Orbitrek za 300-500z┼é.
doradzi, dobrze scina nigdy nie zawiodlam sie Pomocy - mo┼╝e jaki┼Ť inny link. Jako ┼╝e z─Öby mam mocne po prostu czu┼éem ┼╝e nie b─Ödzie lekko. Posledz─Ö ten topik ..a n├│┼╝ kto┼Ť podsunie ciekawy pomys┼é . ale dlaczego??jest wiele odcieni r├│zu i niekt├│rym kobietom ┼éadnie w nich...mi sie osobiscie podobaj─ů takie delikatne r├│ze [link widoczny dla zalogowanych]
Co dok┼é─ůdnie robi┼éa ┼Üleszynska,co m├│wi┼éa,jak si─Ö zachowywa┼éa?Dlaczego uwa┼╝asz,┼╝e by┼éa pijana lub co┼Ť bra┼éa? Wogole kobieta powinna mniej pracowac bo ma jeszcze dom na glowie i dzieci ale kogo to obchodzi. To jest chyba jej nazwisko panienskie bo z tego co wiem to jej m─ů┼╝ inaczej sie nazywa! wole je zabrac na jakas rzeke musze wkoncu dowody im zrobic...aura juz nad morzem ale fajnie , adrietta super ze sie wybieracie nad te jezioro narazie milego dnia kochane Podstawa to dieta areoby i cos na brzuszek i nie ma bata efekty murowane nie wiem namieszalam pewnie bardzo Witam wszystkim prosze napiszcie wszystko co wiecei o Studium Policealnym bo widze ze tu tylko poruszane tematy kurs├│w fryjzerskich.
[link widoczny dla zalogowanych]
To prawada.Potencjalnym zagrozeniem jest oosba w tym zawodzie przedewszystkim ktora ko...cha ten zawod...angazuje sie cala soba i czuje ekscytacje bez wzgledu czy robi trwala...czy kladzie kolor czy strzyze..nawet jesli nierobi tego perfekt to ludzie czuja ze sie stara i wklada serce....no i mam dowod na to ze w niektorych miejscach nawet jak cos robisz fajnie to i tak ci powiedza ze zle...ze jak to po kursie masz byc dobra fryzjerka.a ja uwazam ze zamiast tak gadac dobrze byloby gdyby dali takiej fryzjerce kogos kto by ja szlifowal i naprowadzal na dokladnosc a praktyka robi swoje.Moj kurs byl okey...tyle ze malo miejsca na strzyzenie a jest ono bardzo wazne choc widzialam fryzjerki ze stazekm kilkuletnim ktore tna niedokladnie....jak widac nawet po latach mozna sciemniac
stopniowo sie wykruszali.....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kupi┼éa┼Ť?
Chyba po niedzieli na ni─ů przejd─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.academykonohagakure.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin